Nasze Wsparcie
dla Twojego Biznesu

Nasze Opcje Wsparcia

Opcje Wsparcia

Naszą misją jest zapewnienie kluczowego wsparcia operacyjnego systemu WanGuard.

Od niezbędnych aktualizacji po pełną administrację systemem. Umożliwiamy Państwu odciążenie się od wszelkich czynności związanych z utrzymaniem systemu anty-DDoS WanGuard, zapewniamy ciągłość działania podczas zmian kadrowych oraz zwiększamy możliwości Centrum Operacji Bezpieczeństwa (SOC), gwarantując chronioną i odporną infrastrukturę sieciową.

Zadania Wsparcia Silver (NBD*) Gold (NBD*) Gold Plus (SD**) Platinum (SBD***)
Wsparcie mailowe
Problemy i pytania dotyczące WanGuard
Rozwiązywanie problemów z Linux i WanGuard
Aktualizacje WanGuard i systemu (w 5. i 11. miesiącu)
Rekomendacje ustawień progów ataków DDoS
Backup systemu WanGuard
Analiza i porady dotyczące ataków DDoS (minimalizacja fałszywych alarmów)
Aktywne monitorowanie ataków DDoS przez ITORO
Monitorowanie anomalii i ustawień systemu (co 2 tygodnie)
Wsparcie klienta i sesje Zoom dla personelu technicznego
Zmiany w systemach WanGuard wykonywane przez ITORO
Zdalny monitoring Sensorów WanGuard (zawsze online)
Pełna administracja systemami WanGuard
*NBD – reakcja następnego dnia roboczego
**SD – reakcja tego samego dnia
***SBD – reakcja tego samego dnia roboczego

ZAUFALI NAM NASI KLIENCI

  • Akomp
  • Elpos
  • Interdom
  • Nethouse
  • Uninet
  • Zapnet
  • Inleed

Czy Twoja firma jest bezpieczna przed DDoS?

Ataki DDoS mogą uderzyć w Twoją sieć w każdej chwili. Nie czekaj – bądź aktywny w swojej obronie.

Zobacz pakiety i ceny